Wszystkie produkty są personalizowane czyli wytwarzane według zaleceń klienta i nie podlegają standardowym zwrotom i wymianie. Zgodnie z Ustawą o Prawach Konsumenta (Dz. U. 2014 poz 827 art. 38) produkty personalizowane nie podlegają zwrotom, gdyż ich personalizacja uniemożliwia dalszą sprzedaż.
Klient powinien wszelkiego rodzaju produkty personalizowane dokładnie sprawdzić przed zakupem, aby upewnić się, że są one zgodne z jego/jej oczekiwaniami.
Zwroty
Jako konsument możesz zwrócić swoje zamówienie w ciągu 14 dni od daty zakupu bez podania przyczyny.
Nie podlegają zwrotowi:
– przedmioty wykonane na zamówienie,
– obroże,
– produkty personalizowanenie, czyli takie na które naniesiony został wybrany napis,
– szelki (istnieje możliwość jednej poprawki zamówionych szelek).
Będziesz odpowiedzialny za opłacenie kosztów wysyłki przedmiotu. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi. Jeśli otrzymasz zwrot pieniędzy, koszt pierwotnej przesyłki zostanie odjęty od Twojego zwrotu.
Jak zwrócić produkt?
1. Spakuj odsyłany produkt
- Pamiętaj, że produkt musi być w stanie nienaruszonym, nie może nosić śladów używania, jeśli nie jesteś pewien zakupu przymierz produkt w domu,
- Produkt może być spakowany do innego opakowania niż oryginalne, ważne aby dotrał w takim samym stanie jak otrzymany.
2. Dołącz formularz
- Do paczki dołącz formularz dstąpienia od umowy (możesz napisać go odręcznie) i wyślij na nasz adres z dopiskiem ZWROT:
3. Daj nam znać 🙂
Będziemy wdzięczni kiedy dasz nam znać jak odeślesz produkt, pocztą czy konkretnym kurierem, dzięki temu możemy zaplanować odbiór, kiedy nie ma nas w domu. Wystarczy, że wyślesz wiadomość e-mail na adres: hello@malier.pl informujący o zwrocie produktu.
Malier Studio
ulica Czereśniowa 28
55-010 Ozorzyce
tel. 533200141
Po otrzymaniu i sprawdzeniu Twojego zwrotu wyślemy Ci wiadomość e-mail z powiadomieniem, że otrzymaliśmy zwrócony przedmiot. Powiadomimy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu. Zwrot kosztów dokonujemy jeszcze tego samego dnia. Pieniądze na Twoim koncie pojawią się według zasad Twojego banku.
REKLAMACJE
Reklamacje prosimy wysyłać na adres:
Malier Studio
ulica Czereśniowa 28
55-010 Ozorzyce
Dołącz wypełniony druk reklamacyjny, żebyśmy wiedzieli co się stało. Skontaktujemy się w ciągu 14 dni roboczych
Formularz reklamacyjny Pobierz
Reklamacji nie podlegają:
– odpryski na okuciach malowanych będące wynikiem normalnego użytkowania rzeczy.
– okucia w kolorze złotym pokrywają się patyną i jest to naturalny proces.
– zerwane podczas biegu psa rączki w smyczach i linkach treningowych.
– akcesoria pogryzione przez psy.
– uszkodzenia akcesoriów wynikające ze źle dobranych wymiarów/rozmiarów do wagi i temperamentu psa.